bithouder voor slagschroevendraaier

Timon

Nieuw lid
31 jul 2015
9
1
@chevy66 Ik vermoed dat je een jaar later wel een geschikte bithouder hebt gevonden. Mag ik vragen welke dat is geworden?
Ik dacht eerst de bit rechstreeks in de slagschroevendraaier te zetten maar zie dat iedereen er toch een bithouder tussen zet. Ben dus een beetje zoekende naar geschikte bithouder voor slagschroevendraaier.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.007
3.547
Ik ben weer met ander werk bezig. Dus gebruik de gewone schroefmachine met een gewone bithouder. Momenteel veel meten en weinig schroeven.

Timon

Nieuw lid
31 jul 2015
9
1
Bedankt voor de reactie heren. Ik was zelf ook op youtube wat gaan zoeken en kwam bij een Dewalt bithouder uit. Dan is het wel even zoeken naar de juiste europese versie (De meeste filmpjes zijn Amerikaans) maar ook dat is gelukt. Ik wilde een slank type, omdat een dikkere versie nog wel eens in de weg kan gaan zitten bij bepaalde klussen. Ik ben een vlonder rijker en en ruim 600 schroefbewegingen verder maar de bithouder werkt nog prima. Ik ben dus tevreden.
Ik heb onderstaande gebruikt met Wera bitjes en die combinatie werkte prima.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.