Bijtels Werkplaats

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
492
162
Apeldoorn
Ik heb die van mij nu rechtop in een kast staan.
Is echter niet echt praktisch, omdat je slecht kunt zien wat er in zit en er nogal eens wat van het ene in het andere bakje komt, maar ja, ruimte….
Kwestie van andere bakken kopen denk ik, want volgens mij zijn de Auer assortimentsdozen, net als mijn stanley's daartegen bestand. Ik kan ze in ieder in elke denkbare hoek houden,zelfs de kleinste schroefjes blijven gewoon in het juist bakje zitten.

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.233
303
Goeree-Overflakkee
Ik post hier af en toe wat kleine zaken uit mijn werkplaats. Deze gereedschapskist heb ik in 2017 gemaakt. Heb er jaren over gedaan om iets te bedenken, uiteindelijk maar gewoon iets van reststukken in elkaar geflanst. Functioneert nog steeds uitstekend.

1.jpg

2.jpg

2.5.jpg
Indeling in het begin.
3.jpg
Huidig gebruik. Later nog een randje aan de onderkant gemaakt zodat wat onderin ligt er niet uit valt als je heb verplaatst.
5.jpg

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
97
26
Ljouwert
Kwestie van andere bakken kopen denk ik, want volgens mij zijn de Auer assortimentsdozen, net als mijn stanley's daartegen bestand. Ik kan ze in ieder in elke denkbare hoek houden,zelfs de kleinste schroefjes blijven gewoon in het juist bakje zitten.
Nou, dan heb je ze nog niet staand in een bus/auto vervoerd. Dan gaan die bakjes toch nog wel 'ns een klein beetje verschuiven, en willen er nog wel eens één of twee, of zelfs acht schroeven verhuizen naar een ander bakje.
Dat daargelaten zijn de Auer assortimentsbakken geweldig. Heb laatst die nieuwe AUER-kloon van Festool (Systainer3 Organizer) even geprobeerd: leuk, maar je kunt er veel minder in kwijt, hebt minder smaakjes in bakjesgrootte en kleur, én ze zijn nogal wat prijziger. Enige duidelijke voordeel, ze stacken mooi aan de systainers. Want wat dat betreft fantaseer ik nog wel eens over een goede oplossing de Auer-bakken te integreren met Tanos.
Auer-bakjes passen overigens wel in de Organizer!

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
97
26
Ljouwert
Maar on-topc: fijn, hé! Je 'werkplek' naar eigen wens en smaak aanpassen en optimaliseren met eigen maaksels. Lekker overzichtelijke gereedschapsbak!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.