Bijtel setje aanschaffen any tips?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Je hebt ook nog MHG beitels. Is niet duur en prima kwaliteit. Volgens mij moet je er wel voor in duitsland kijken.
Ja schietbeitels heb je ze nodig? Ik heb er 2 maar gebruik ze niet veel. Alleen bij heel lomp werk. Balken van boven de 10 cm dik. Verder boor/frees ik het gat uit en steek dan met een scherpe beitel de boel uit en vierkant.
 
Laatst bewerkt:

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Ik heb 2 setjes bij Aldi gekocht.
Werken voor mij prima en zijn goedkoop om mee te beginnen.:p
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb 2 setjes bij Aldi gekocht.
Werken voor mij prima en zijn goedkoop om mee te beginnen.:p
Die van de aldi ken ik niet maar die van de lidl heb ik al enkele jaren. Niets mis mee. Volgens mij net zo goed als mijn gewone Nooitgedagt beitels. Het zou mijn niet verbazen als die beitels bij MHG gemaakt worden.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
VOlgens mij staat erop waar ze vandaan komen... Ergens in het oosten van Duitsland als ik me goed herinner...
Dat zou kunnen. Ik heb in het verleden met de heren van mgh gesproken en die maakten ook voor andere. Dit is echter wel lang geleden. Dus het zou kunnen dat mijn info niet meer actueel is.
 

Winner950

Actieve deelnemer
21 jan 2015
32
2
Capelle a.d. IJssel

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.