Bijna wat teveel afgekort.

SuperBart63

Actieve deelnemer
16 feb 2014
615
331
62
Wetteren, Belgie
Maar ook: wie in z'n right fucking mind trekt een plank door de zaag heen? Geen spouwmes..
Nou... Ik heb ook al de nodige stommiteiten begaan. Een keer met de bovenfrees (controle verloren en uit de hand geslagen) en een keer met de zaagtafel (kickback). Dat is het gevolg van aan een hobby te beginnen zonder opleiding of begeleiding. Gelukkig telkens goed afgelopen met minieme schade en niets blijvend, op een paar littekens na. Telkens leer je iets bij. Maar in het geval van het filmpje had het wel écht fout kunnen aflopen.

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
701
173
Ik sleep lang werk ook wel eens over de tafel. Wat ik niet begrijp is dat hij niet aanvoelt dat dat tafeltje niet stabiel genoeg is voor die actie. Als je dat gevoel / inzicht mist is elk gereedschap gevaarlijk.

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
931
260
Twello
Ik snap wat ie wil, maar niet waarom ie het zo doet. Maar goed, nu weet ie wel beter, hopelijk. Hij is zeker geschrokken en heeft een goed verhaal op woodworking.nl....

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.