Big boys and their toys...

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Succes met je onderneming en veel veilige km. Beetje comfort kan geen kwaad na gedane arbeid.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Ik zie de topic nu pas, dus feliciteer je alsnog met je bedrijf en je caddy.


Thnx Huib !



Zo is dat ! Ik betrapte me er al een paar keer op dat je door de luxe uitvoering het idee hebt in een heel luxe auto te rijden. Maar de schuifdeuren moet je nog als vanouds hard dichtklappen #anti-climax :eek: :rolleyes:

Dan had je toch beter een transporter kunnen nemen, deze deuren kun je geruisloos sluiten:
transporter.jpg
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Dan had je toch beter een transporter kunnen nemen, deze deuren kun je geruisloos sluiten:

Staat hoog, heel hoog op mijn wensenlijstje !

Grappig dat je juist met deze foto op de proppen komt: ik heb op mijn Facebook pagina een foto-album met - op dit moment - 474 foto's van T1's en T2's. :eek:
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Tsja niks is meer geheim, als je wat op internet zet. Big Brother is watching you :D
Maar ja ik ben nu ook door de mand gevallen en zal mijn in log naam in Big Brother wijzigen.

Nee T1 T2, en nu een t3syncro lopen als een rode draad door mijn leven. De LT schaam ik me voor, want dat is 98% mercedes, en roest als een gek. Behalve het front..... ( voor de niet ingewijden: een LT is een mb sprinter met een VW front en suprieure VW motor )
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Ja maar internet verteld ook een hoop onzin. Kijk maar naar de wikipedia.

Wil je lachen? Moet je neushoorn opzoeken in de wiki. Schrijf zijn maximale maten en gewichten op.
Klik dan op een andere taal en zoek die gegevens op.
Dat kan je makkelijk in engels en duits, maar ook in talen die je absoluut niet spreekt kan je die gegevens wel vinden.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.846
901
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Nee T1 T2, en nu een t3syncro lopen als een rode draad door mijn leven. De LT schaam ik me voor, want dat is 98% mercedes, en roest als een gek. Behalve het front..... ( voor de niet ingewijden: een LT is een mb sprinter met een VW front en suprieure VW motor )

Die ouwe LT's toch niet? LT28 en LT32 - die opgepompte transporters? Dat was wat LT volgens mij oorspronkelijk ook 'betekende': "Large Transporter"...
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Nee ik bedoel LT type 2: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:LT35_Kasten_gelb.JPG


Worden in hanover gemaakt bij MB. Overal kom je dat logo ook tegen van de scharnieren tot de versnellingsbak.
Alleen het front en de motor komen bij VW vandaan. En het logo op het stuur natuurlijk.
Koplampen van de VW zien er wat minder sportief uit dan de spleetoogjes van de sprinter, maar de VW geeft beduidend beter licht.
Motor van mercedes heeft veel Pk's, maar nauwelijks koppel De Vw's hebben heel veel koppel.
Maat van me had in die tijd dat ik de LT had een sprinter, Die reed eens met me mee en keek zijn ogen uit naar de hellingen die ik pakte in zijn 5, die moest hij in z'n 3 nemen , maar hij had wel 30 PK meer :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.