Big boys and their toys...

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
En nee, de titel slaat dit keer eens niet op wéér een nieuw setje hand- of elektrisch gereedschap.

Per 1 december 2014 voor mezelf begonnen, en daar hoort natuurlijk ook een leuke bedrijfsauto bij. Na 25 maanden (!!!) zonder een auto natuurlijk dubbel heppie... :rolleyes:

DSC_0011.jpg
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Mooi man! Maar hij lijkt mij een beetje aan de kleine kant om meubels mee te vervoeren, kan ook gezichtsbedrog zijn natuurlijk.
In ieder geval gefeliciteerd met de auto en de start van jouw bedrijf!!!
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Maar hij lijkt mij een beetje aan de kleine kant om meubels mee te vervoeren, kan ook gezichtsbedrog zijn natuurlijk.

Klopt. Daarvoor is de gesloten aanhangwagen van ruim 3 meter lang. Heb wel gekeken (en proef gereden...) in een VW Transporter, maar die kost al snel € 10.000,= meer dan een Caddy. Een simpel rekensommetje leerde me dat ik daarvoor wel erg veel extra uurtjes moet werken... Voor die keren dat ik serieus ruimte nodig heb huur ik wel een Crafter :rolleyes:.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Ah ok, ik herinner me nu ook weer jouw ander topic. In de nieuwe werkplaats moest ruimte overblijven voor de aanhanger.
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Hallo Oceans ‘11
Daar ga je plezier aan beleven, ik heb er eentje van 1997 met +- 220000km op de teller en na 14dagen stilstaan in kou en regen gaat dat beestje van de eerste startbeurt heerlijk dieselen!
En natuurlijk veel succes met de zaak!
Mvg,
Rudy
 
A

Athanor

Guest
Proficiat met de aanschaf Ekko! Dat je er maar veel gebruik van moet maken.

Fons
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Ah ok, ik herinner me nu ook weer jouw ander topic. In de nieuwe werkplaats moest ruimte overblijven voor de aanhanger.

Haha, inderdaad ja. #goedonthouden

van Harte Ekko, veel veilige kilometers. Mooie werkplaats op de achtergrond :D

Bedankt ! Het gebouwtje op de achtergrond is een kunstwerk, maar heeft - inderdaad - wel de functie van atelier voor kunstenaars. Zit wel aardig wat ruimte in, volgens mij...

Gefeliciteerd hoor! Komt er ook nog reclame op of laat je het zo?

Er komt nog reclame op. Heb er al wel ideeën bij, maar hoe-en-wat precies... Wordt vervolgd zeggen we dan maar weer.

Gefeliciteerd !!

Bedank Rick !

Daar ga je plezier aan beleven, ik heb er eentje van 1997 met +- 220000km op de teller en na 14dagen stilstaan in kou en regen gaat dat beestje van de eerste startbeurt heerlijk dieselen!
En natuurlijk veel succes met de zaak!

Heb 'm nu een week en heb er nog geen moment spijt van! Deze is van 2011 en had slechts 36.500 km (aantoonbaar!) op de teller staan. Een echte liefhebbers auto volgestopt met allerlei luxe accessoires. :cool: Hopelijk ben ik over 183.500 km nog net zo enthousiast als jij over de jouwe, Rudy ! :p

gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst! ben zelf aan het kijken om naast mijn ford transit (l3h2) een caddy 2 te gaan rijden

Thnx ! Kijk eens aan... ach ja, de titel zegt het al... big boys and their toys ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf! En veel succes gewenst.
Gefeliciteerd met deze grote stap

Bedankt Raymond en Ronald !

Proficiat met de aanschaf Ekko! Dat je er maar veel gebruik van moet maken.

Bedankt Fons ! Binnenkort maar eens naar mijn geboortestad Leeuwarden afreizen om een bakkie te komen doen bij de one-and-only Athanor ! ;)
 
A

Athanor

Guest
Bedankt Fons ! Binnenkort maar eens naar mijn geboortestad Leeuwarden afreizen om een bakkie te komen doen bij de one-and-only Athanor ! ;)

Mooi! dat lijkt me een goed idee, je kunt nu weer alle kanten uit met je ZZP Limo:):)

Fons
 
A

Athanor

Guest
Ja maar, achterin kun je toch diagonaal languit loungen:rolleyes::eek:;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.