MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
231
18
Breda
Hoi! zijn we weer.

Nog meer materiaal waar wij van af willen in Breda.
Deze keer zijn het beuken inzetbakken voor in keukenladen. In Nederland bekend oa als Orgalux Blum. Dit is net een ander merk.
We hebben diverse platen liggen en daarbij combineer je zelf dan de beuken staven die je in de gaten kan vastzetten.
Zou worden het mooie inzetten voor oa pannenladen en bordenladen.

OF: je hangt er jouw gereedschap aan! Zitten genoeg gaatjes voor in, en anders bijboren ;)

Plaat: 600x480mm 8 euro p/s
voorraad 7
Plaat 1200x480mm 10 euro p/s
voorraad 6
Plaat 1200x600mm 10 euro p/s
voorraad 6

Beuken staven 180mm H diam 20mm 3 euro p/s
Voorraad 11 stuks.
Let op: de platen zijn groen mdf met beuken fineer
Staven zijn massief beuken
Alles in 1 koop? DM mij maar even dan.

Wat hebben wij nodig bij een bestelling:
*naam
*afleveradres
*mailadres
wij sturen een betaallink, zodra deze is betaald gaan wij verzenden( verzendkosten 7.95)
Ophalen mag natuurlijk ook bij ons magazijn in Breda.
 

Bijlagen

  • IMG_20210322_151908.jpg
    IMG_20210322_151908.jpg
    63,9 KB · Weergaven: 105
  • beueken.jpg
    beueken.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 103
  • borden beuken.jpg
    borden beuken.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 102

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
231
18
Breda
Hoi! zijn we weer.

Nog meer materiaal waar wij van af willen in Breda.
Deze keer zijn het beuken inzetbakken voor in keukenladen. In Nederland bekend oa als Orgalux Blum. Dit is net een ander merk.
We hebben diverse platen liggen en daarbij combineer je zelf dan de beuken staven die je in de gaten kan vastzetten.
Zou worden het mooie inzetten voor oa pannenladen en bordenladen.

OF: je hangt er jouw gereedschap aan! Zitten genoeg gaatjes voor in, en anders bijboren ;)

Plaat: 600x480mm 8 euro p/s
voorraad 7
Plaat 1200x480mm 10 euro p/s
voorraad 6
Plaat 1200x600mm 10 euro p/s
voorraad 4

Beuken staven 180mm H diam 20mm 3 euro p/s
Voorraad 11 stuks.
Let op: de platen zijn groen mdf met beuken fineer
Staven zijn massief beuken
Alles in 1 koop? DM mij maar even dan.

Wat hebben wij nodig bij een bestelling:
*naam
*afleveradres
*mailadres
wij sturen een betaallink, zodra deze is betaald gaan wij verzenden( verzendkosten 7.95)
Ophalen mag natuurlijk ook bij ons magazijn in Breda.
 

close

Actieve deelnemer
2 okt 2014
102
15
Let op: de platen zijn groen mdf met beuken fineer

OF: je hangt er jouw gereedschap aan! Zitten genoeg gaatjes voor in, en anders bijboren ;)
Omdat ik al nadacht over een manier om mijn gereedschap netjes te ordenen, triggerden bovenstaande zinnen mij en heb ik er spontaan twee besteld. Hierbij een korte recensie, misschien heeft iemand er iets aan.

Bezorging door PostNL. Netjes verpakt in noppenfolie en golfkarton.
De platen zijn 6mm dik en de "beukenfineer" blijkt een (dubbelzijdige) print zoals bij laminaat. Ik vermoed dat de toplaag bij intensief gebruik snel beschadigt. Overigens is de "groene mdf" gewoon mdf-kleurig. De randen zijn enigszins schuin gezaagd (ik weet niet hoe dat heet).

Ongetwijfeld zijn de beuken staven wel echt. Voor stevige montage in deze platen heb je dan wel een extra bodem nodig, want bevestiging in zulk dun materiaal lijkt me lastig.

Natuurlijk een beetje dom van mij om niet eerst verder te informeren. Bovendien kun je van Staalimex (de naam zegt het al) niet veel kennis verwachten over "beukenfineer". Nou ja, geen wereldbedrag maar ik denk niet dat ik ze ga gebruiken. :rolleyes:
 

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
231
18
Breda
Omdat ik al nadacht over een manier om mijn gereedschap netjes te ordenen, triggerden bovenstaande zinnen mij en heb ik er spontaan twee besteld. Hierbij een korte recensie, misschien heeft iemand er iets aan.

Bezorging door PostNL. Netjes verpakt in noppenfolie en golfkarton.
De platen zijn 6mm dik en de "beukenfineer" blijkt een (dubbelzijdige) print zoals bij laminaat. Ik vermoed dat de toplaag bij intensief gebruik snel beschadigt. Overigens is de "groene mdf" gewoon mdf-kleurig. De randen zijn enigszins schuin gezaagd (ik weet niet hoe dat heet).

Ongetwijfeld zijn de beuken staven wel echt. Voor stevige montage in deze platen heb je dan wel een extra bodem nodig, want bevestiging in zulk dun materiaal lijkt me lastig.

Natuurlijk een beetje dom van mij om niet eerst verder te informeren. Bovendien kun je van Staalimex (de naam zegt het al) niet veel kennis verwachten over "beukenfineer". Nou ja, geen wereldbedrag maar ik denk niet dat ik ze ga gebruiken. :rolleyes:
Hallo Jan,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over dit uitverkoop artikel. Wij doen er alles aan, ook bij ultieme uitverkoopprijzen, onze afnemers tevreden te stellen.

Een paar dingen willen wij graag hier even rechtzetten:
* Wij hebben, voor zover wij kunnen terugzien in de prive berichten, nooit over een dikte plaat gesproken.
*De groene mdf, dat is onze fout. Echter is het van zeer hoge persing van 720kg/m3. Dit plaat welke gebruikt wordt als met geen grondeerfolie wilt, en zelf wilt aflakken/gronden. We zullen de tekst aanpassen. Bedankt voor de tip.
* Laminaat is melaminekunststof met daaronder een papierprint. Deze platen zijn voorzien van een zeer dunne maar keiharde hpl laag in decoruitvoering. Hierdoor zijn beschadigingen, ook op langere termijn, bijna nihil. Anders zouden wij ze niet voor zware pannen en boren met ruwe onderkant gebruiken.
*de stevigheid bij monteren van de beuken staven, gaat dmv een schroef met metrischdraad. En ja, flink aantrekken is geen probleem.
*Als randen in de meubelplaat industrie enigszins schuin zijn, heet dat bij ons facetrand.
* Wij produceren aan de lopende band, schuifdeuren, kastinterieuren en keukenladen op maat.
Dus denk ik dat wij best mogen zeggen dat we iets van plaatmateriaal afweten. 😏

Mocht je nog eens wat materiaal van ons willen overnemen, dan maak ik graag een speciaal prijs voor je om de pijn iets te verzachten.
Mvg Marco Staalimex
 
  • Leuk
Waarderingen: dragonhaertt

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
231
18
Breda
Hoi! zijn we weer.

Nog meer materiaal waar wij van af willen in Breda.
Deze keer zijn het beuken inzetbakken voor in keukenladen. In Nederland bekend oa als Orgalux Blum. Dit is net een ander merk.
We hebben diverse platen liggen en daarbij combineer je zelf dan de beuken staven die je in de gaten kan vastzetten.
Zou worden het mooie inzetten voor oa pannenladen en bordenladen.

OF: je hangt er jouw gereedschap aan! Zitten genoeg gaatjes voor in, en anders bijboren ;)

Plaat: 600x480mm 8 euro p/s
voorraad 7
Plaat 1200x480mm 10 euro p/s
voorraad 6
Plaat 1200x600mm 10 euro p/s
voorraad 6

Beuken staven 180mm H diam 20mm 3 euro p/s
Voorraad 11 stuks.
Let op: de platen zijn mdf met beuken hpl
Staven zijn massief beuken
Alles in 1 koop? DM mij maar even dan.

Wat hebben wij nodig bij een bestelling:
*naam
*afleveradres
*mailadres
wij sturen een betaallink, zodra deze is betaald gaan wij verzenden( verzendkosten 7.95)
Ophalen mag natuurlijk ook bij ons magazijn in Breda.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.