Je bedoelt een beugel met zo ongeveer onderstaand model?

Een strip ijzer (platstaal) kopen, een paar gaten in boren en buigen. Gaat het beste met een
stripbuiger zoals deze (die gebruik ik daar altijd voor), maar als je niet te dikke strip hebt, zou het ook kunnen in de bankschroef en omslaan met een flinke moker.
Of als het steviger moet zijn, van kokerprofiel (laten) lassen. Dat laatste heb ik gedaan voor mijn hout-opbergrek, beugels. zelf gelast van koker- en hoekprofiel op precies de maat die ik nodig had.
IJzer kan je in de buurt goed halen bij Van der Vleuten in Best (op 100m van de Hornbach daar)
Klein ijzer - IJzer/ Staal - Assortiment
(als ik iets daarin voor je kan betekenen, je weet me te vinden)
Of, zoals mijn schoonvader ze ooit heeft gemaakt in zijn schuur: een kokerprofiel/hoekijzer onder tegen de balken aan schroeven (stevig, niet bezuinigen op de schroeven/houtdraadbouten), daar een draadeind doorheen met boven en onder de koker een dubbele moer, en een 30-tal cm lager weer een koker/hoekijzer met moeren vastgemaakt. Iets minder stevig dan stabiel gelast, maar het voldoet voor hem ook (al ligt daar geen 100en kg's aan materiaal op).

Dit is waarschijnlijk ook zo ongeveer zoals
@vandikte bedoelt.
Maak anders even een schetsje van wat je precies bedoelt (incl maten) dat is makkelijker meedenken.