Betonplex in aanhanger

antwerpenpjvan

Actieve deelnemer
9 jan 2017
224
105
Nijmegen
Ik zou eens bij van der Vleuten in Best gaan kijken. Is bij jou om de hoek en een van mijn favoriete bouwmaterialen zaak.
De kwaliteit van de plaat zou ik niet kunnen beoordelen helaas.

• Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

knarfb

Actieve deelnemer
20 nov 2015
82
41
friesland
mijn aanhanger staat nooit langere tijd onafgedekt, even een zeiltje er over is het behoud van je aanhangervloer. Je kunt ook nog kiezen voor een aluminium plaat

• Leuk
Waarderingen: rinus

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.627
971
70
Veldhoven
mijn aanhanger staat nooit langere tijd onafgedekt, even een zeiltje er over is het behoud van je aanhangervloer. Je kunt ook nog kiezen voor een aluminium plaat
Dat zeil heeft er meer dan 10 jaar overheen gezeten, maar was bewerkelijk omdat er altijd beugels onder moesten om het zeil bol te houden zodat er geen regen in bleef staan. En had ik de aanhanger gebruikt en het zeil er weer overheen gespannen, dan kwam natuurlijk net een uur later iemand weer lenen. Dat werd ik dus een beetje zat.

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.627
971
70
Veldhoven
Een bedrijfswagen vloer moet aan andere eisen voldoen, dan een betonbekisting. Je hebt veel meer slijtage bij een vloer. Daarom worden die platen van een veel dikkere slijtlaag voorzien. Voor een vloer die niet aan de weersomstandigheden wordt bloot gesteld, kan je prima een plaat met een berken multiplex gebruiken. Maar voor een buiten slapende aanhangwagen wil je een plaat van hardhout. Je kan nu de juiste vragen aan je houthandel van keuze stellen.
Inderdaad.
Dankjewel.

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
385
207
‘s-Hertogenbosch
Ja dat weet ik dat ze in mijn buurt zitten. Ik heb hem indertijd bij hun gekocht.
En ik ga mezelf niet belachelijk maken door na 23 jaar om coulance te vragen. 🤣🤣🤣
Maar inderdaad kunnen ze misschien wel de plaat nieuw leveren.
Was ook maar als geintje bedoeld dat coulance verhaal, maar hun hebben wel het materiaal wat tenslotte 23 jaar mee heeft gegaan, en over 10 jaar zoals je zegt zou het nog eens een erfstuk kunnen zijn. Sterker nog, mocht je nog langer gebruik willen maken, heb je niet over 10 jaar hetzelfde geouwe……….r .

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.