Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb de pomp schroevendraaier ook als erfenis in mijn verzameling en voor de lol gebruik ik hem nog wel eens.
Maar inderdaad, owee als hij uitschiet!
Heb hem ook nog gebruikt. Erin ging prima, maar je kon er - in theorie - ook een schroef mee uitdraaien, en dat was een verschrikking. En toch elke keer proberen, en uit de schroef schieten natuurlijk.
Hallo.
Ik heb wel belandstelling!! Schenk het aan een goed doel.Ben zelf oprichter van Gered-gereedschap afd. Deventer , en wij kunnen dit gereedschap goed gebruiken voor Derde Wereldlanden [Afrika]. Wij knappen het gereedschap op, en is weer als nieuw.Kijk zelf maar op www.Gered-gereedschap.nl, dan zie hoe het werkt.
Mocht je het willen schenken dan houden wij ons aanbevolen.
afz.johnwillemsen.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.