Bankierslampje

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
28
Delft
vanbart.weebly.com
Nieuwe (tweedehands) camera, en ook een nieuw lampje! Gebaseerd op het klassieke bankierslampje (messing basis met een groen diffuus kapje). Ook in mijn versie verstrooit het lampje licht door de kap, dermate van een dubbele laag latjes, zodat je niet direct in de lamp kijkt, maar de kap wel indirect oplicht.

De foto's zijn weer stukken beter, maar ik heb toch nog wel moeite met de belichting goed en consistent krijgen. Maar stapje voor stapje begint het er op te lijken.


DSCN2806.JPG

DSCN2754.JPG



DSCN2766.JPG

DSCN2772.JPG

DSCN2775.JPG

DSCN2782.JPG

DSCN2784.JPG

DSCN2787.JPG


DSCN2796.JPG
 
Laatst bewerkt:

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Echt een leuke lamp!

Mooi ook om te zien dat je de tips die je hier van iedereen kreeg hebt kunnen gebruiken om je product en je presentatie te verbeteren (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: HoutNerveus

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
28
Delft
vanbart.weebly.com
Echt heel erg mooi gemaakt. Mooie stijl, en de kabel en schakelaar passen er ook prima bij!

Dankjewel! De wat luxere elektra vloeide voort uit een eerder topic waar iemand opmerkte dat mijn kabels wat goedkoopjes waren. En ik merk nu dat ik bij de foto's niet meer m'n best hoef te doen om de kabels uit het zicht te houden, omdat ze juist wat toevoegen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.