Antieke? gietijzeren lintzaagmachine

GvD

Nieuw lid
13 aug 2024
8
0
Thuis
Wat is de beste plek om een goed huis te vinden voor een nog prima werkende grote gietijzeren lintzaagmachine van het merk Philips Constant uit Puurs - België. Deze machine heeft tot voor kort nog zijn werk gedaan bij mijn buurman die zijn hele leven klompenmaker is geweest. Maar nu zijn werk beeïndigd heeft en naar een verzorgingsflat verhuisd is. Het is zonde om zo'n machine naar de ijzerhandel te brengen. Voor een liefhebber/kenner zou dit waarschijnlijk een mooie aanwinst zijn. Alle tips zijn welkom.

Exacte leeftijd van de machine is niet bekend, maar het zou wel eens om een antiek model kunnen gaan.

Op verzoek zijn er meer foto's beschikbaar.

IMG_6788.JPEG

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
650
467
Hij staat ook een stukje in de grond verzonken lijkt het wel? Gaaf. Zou hier wel passen, maar dan is het meer een blok in de weg als daadwerkelijk gebruik :cool:

GvD

Nieuw lid
13 aug 2024
8
0
Thuis
Hij staat ook een stukje in de grond verzonken lijkt het wel? Gaaf. Zou hier wel passen, maar dan is het meer een blok in de weg als daadwerkelijk gebruik :cool:
Hij is inderdaad een stukje verzonken. Als je serieus interesse hebt ben je welkom om te komen kijken. Je kunt me ook je gegevens sturen dan stuur ik nog wat extra foto's.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.