Alternatief voor een dure aanslag

Tjeenk

Actieve deelnemer
4 nov 2021
97
83
Epe
Ik heb een paar jaar geleden een parallel aanslag voor mn lintzaag gebouwd van geextrudeerde aluminium profielen. Werkt top! Aluxprofiel.nl was de website. Hebben ook een zooi aan verbinders boutjes en weet ik veel wat, eigenlijk alles om te maken wat je wil. Hier is een filmpje van mn parallel aanslag:

• Leuk
Waarderingen: SuperBart63

SuperBart63

Actieve deelnemer
16 feb 2014
615
331
62
Wetteren, Belgie
Ik heb een paar jaar geleden een parallel aanslag voor mn lintzaag gebouwd van geextrudeerde aluminium profielen. Werkt top! Aluxprofiel.nl was de website. Hebben ook een zooi aan verbinders boutjes en weet ik veel wat, eigenlijk alles om te maken wat je wil. Hier is een filmpje van mn parallel aanslag:
Bedankt voor het delen. Aluxprofiel was een van de eerste sites die ik gevonden had. Het blijkt echter een Poolse firma te zijn die volgens de algemene voorwaarden enkel levert aan Polen en, voor de rest van Europa, enkel aan bedrijven.

Tjeenk

Actieve deelnemer
4 nov 2021
97
83
Epe
Bedankt voor het delen. Aluxprofiel was een van de eerste sites die ik gevonden had. Het blijkt echter een Poolse firma te zijn die volgens de algemene voorwaarden enkel levert aan Polen en, voor de rest van Europa, enkel aan bedrijven.
Nou bijzonder dat het er staat want ze leveren gewoon aan particulieren in Nederland kan ik uit eigen ervaring vertellen.

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.973
1.141
Omgeving Eindhoven
Snel antwoord gekregen van Aluxprofiel. Ze leveren dus inderdaad ook aan particulieren. Raar dat het dan anders staat op de website.
Ik heb daar in het verleden ook een aantal keer besteld, was gewoon goed spul. De profielen zijn iets lichter gebouwd dan van bijv Item24 of Motedis.

De laatste tijd regelmatig spul bij Motedis besteld, en daar ook hele goede ervaringen mee..

SuperBart63

Actieve deelnemer
16 feb 2014
615
331
62
Wetteren, Belgie
als je dezelfde functionaliteit wil als bijvoorbeeld de Benchdogs. dus met Dogs vastzetten aan je werkbank en een flagstop, scheelt het dan nog wel veel geld met een zeflbouwset?
Het is niet mijn plan om met een gatenpatroon te werken. De aanslag zal permanent bevestigd worden aan de tafel. En als het over een lange (170 cm) aanslag gaat, is het verschil best groot.
Maar ik begrijp je reactie.

• Leuk
Waarderingen: Luccio

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.