Als Je Boom Te Groot Is Voor Je Zaag

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
726
187
Mooi! Ik ga alleen nog verhuizen als ik er een stuk bos bij heb. Dan heb ik eindelijk aanleiding om zo'n lintzaag te kopen en mijn eigen hout te zagen.

MetPeter

Actieve deelnemer
22 feb 2019
31
19
Ten zuiden van Breda
Ziet er mooi uit Ernst. Bevalt het je goed daar op je nieuwe adres?

En een bos op eigen grond is een mooie reden om voor te verhuizen. Vergis je niet… behalve een lintzaag heb je ook nog iets nodig om die stammen te verplaatsen.

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
726
187
Vergis je niet… behalve een lintzaag heb je ook nog iets nodig om die stammen te verplaatsen.
Dat zou wel goed komen. Heb twee trekkertjes. Een "grote"mccormich d430 en een kleine iseki. Bovendien een atlas 404 minigraver. Maar geen bos... Zal er ook wel niet meer van komen. Maar dit is ook leuk.

Picea engelmannii
Ziet er mooi uit Ernst. Bevalt het je goed daar op je nieuwe adres?

En een bos op eigen grond is een mooie reden om voor te verhuizen. Vergis je niet… behalve een lintzaag heb je ook nog iets nodig om die stammen te verplaatsen.
Ik heb wel bos op eigen grond maar die zaag ik niet. Alleen de dooie als bijvulling voor de kachel. Als burger heb ik recht om een vergunning te vragen bij het bosbeheerder om hout in het bos te kappen een half uur rijden hier vandaan. Buurman heeft een flink aanhanger en ik heb touw, stalen kabels, blokken en gereedschap om het te halen en laden.
Het is mooi werk.
.

• Leuk
Waarderingen: michielr en ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.