kosten nieuw rond de 1.000 euroEigenlijk geen idee van de waarde
Ik heb ook zo'n setje van 500mm met wat kleine aanpassingen op mijn scm combinatiemachine; tecnomax cu300 elite uit 2009. Leveren met factuur en intracommunitaire levering geen probleem.kosten nieuw rond de 1.000 euro
is een héél waardevol veiligheidshulpmiddel, omdat je elke lat apart 'rond' je freeskop open kan plooien
ik weet niet of ze op elke freeskap passen
staat al lang op mijn lijstje
maar ik koop al mijn materiaal met faktuur
ben je aan het afbouwen ?Ik heb ook zo'n setje van 500mm met wat kleine aanpassingen op mijn scm combinatiemachine; tecnomax cu300 elite uit 2009. Leveren met factuur en intracommunitaire levering geen probleem.
Profileermachine is freesmachine, was wel iets geavanceerder maar ook verouderd, ik kon er niet mee overweg. Mijn nieuwe tafelfrees is demomachine met aigner geleiders en aanvoerapparaat, ik wil nooit iets anders meer.profileermachine = freesmachine ?
waarom blijf je de aigners ni gebruiken ? is toch het beste van het beste, zelfs met een aanvoerapparaat
Als @ZotVanHout afhaakt ben je de volgende!Ik schuif graag aan achter @ZotVanHout . Even kijken of ze op mijn machine gaan passen.
ze liggen bij mijHoi Marijn
Heb je deze aigner freesgeleiders nog, of zijn deze inmiddels verkocht?
niet echtZitten niet al die geleiders op de zelfde manier vast?
dank voor de aangeboden hulpMeestal zit zo'n geleider met een centrale bout. Die kan je lossen om de geleider te verschuiven. Hoe zit dat dan bij jouw scm?