afwerking ramen afrormosia Rubio

Bram

Actieve deelnemer
29 mei 2009
316
4
Oost-Vlaanderen, België
Hallo,

Ik wil mijn ramen buiten (en binnen indien noodzakelijk) afwerken met Rubio Monocoat Hybrid Wood Protector.

Op de eerste foto heb ik de vergrijsde ramen plaatselijk geschuurd en van boven naar beneden afgewerkt met Rubio Royal, Rubio Teak en met een gewone teakolie.
Idem voor de 2e foto, maar daar die ramen staan onder een afdak en zijn niet vergrijsd. De Rubio Teak is helemaal niet wat ik zoek.

De kleur die ik zoek is wat ik krijg bij de gewone teakolie. Weet iemand welke Rubio Monocoat Hybrid Wood Protector het meest gelijkaardige resultaat zou geven?



De Rubio Royal geeft op de minder vergrijsde ramen een soortgelijk resultaat als de gewone teakolie, maar op de afgeschuurde vergrijsde ramen ziet het er te kunstmatig bruin uit. Alsof ze bruin gelakt zijn. Dat wil ik dus niet.

Ik ben niet van plan het hele assortiment van Rubio in testers aan te schaffen :)

Alvast bedankt voor de hulp!


1660212591162.png1660212611487.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.