Afscheids cadeau voor collega die vertrekt

Voor een collega die ander werk gaat doen een blijvende herinnering gemaakt.

Het werkstuk is van eik ( oude plank uit boekenkast van mijn ouders ) ;), de voet van prunus.
Het deel prunus is een wortel die wij voor 2 jaar terug bij ons huis hebben uitgegraven.
Hij maakte een hele rare Z vorm terwijl er niet iets was waar hij omheen zou moeten groeien.

De tekst en vorm eerst op papier getekend, daarna met carbonpapier op het eiken over gezet.
Gaatjes geboord om met figuurzaag overal bij te kunnen komen.

De S en het deel onder VCNON stellen wegen voor. De strepen zijn uitgesneden.

Nu nog even in de tung- olie.

IMG_20200305_141321.jpgIMG_20200305_141339.jpg


IMG_20200305_141350.jpgIMG_20200305_141401.jpg

IMG_20200305_141429.jpg


Groet Edwin.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Leuk zo'n persoonlijk cadeau. En ook erg geslaagd uitgewerkt.

Wat ben jij toch productief, Edwin. Ik doe drie jaar over een project, jij hebt bijna iedere week iets nieuws af. Of zitten jullie bij de verkeerscentrale gewoon lekker te hobbyen de hele dag?

groet,
Meron
 
Bedankt Meron,

Het lijkt wel als of ik niets anders doe ;).
Op ons werk hebben we helaas nog geen knutsel clubje maar ik kan het eens voorstellen hahahaha.
Sinds ik een werkplaatsje heb kan ik veel productiever zijn. Ik laat alles liggen op moment dat ik moet stoppen.
Pak het dan de volgende keer gewoon weer op en ga lekker verder.

Ik moet er alleen af en toe even aan denken om op te ruimen tussen door ( volgens mijn wederhelft mag dat wel wat vaker )

Er zijn nog zoveel ideeën van wat ik wil maken dat ik mogelijk niet genoeg heb aan 1 mensenleven.

Gr Edwin




Leuk zo'n persoonlijk cadeau. En ook erg geslaagd uitgewerkt.

Wat ben jij toch productief, Edwin. Ik doe drie jaar over een project, jij hebt bijna iedere week iets nieuws af. Of zitten jullie bij de verkeerscentrale gewoon lekker te hobbyen de hele dag?

groet,
Meron

- - - Updated - - -

Iedereen bedankt,

Ik hoop dat hij er eind van deze maand blij mee is.

GrEdwin
 
Nog een vertrekkende collega.

Voor een andere collega ( één die het ook verdiend ) wederom een herinnering gemaakt.

De bovenkant is van gewaterde Iep en de voet van Eik, daartussen een verchroomde stalen pen.
de strepen in de bovenste weg zijn ingelegd.
Behandeld met Danisch Oil.

IMG_8464.jpg

IMG_8465.jpg

IMG_8466.jpg

Groet Edwin.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.