Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is even schrikken, ik heb altijd genoten van je werkstukken en verslagen op deze forum. Ook ben ik dankbaar voor je reacties en het vinden van een oplossing.
Heel veel sterkte komende tijd en hou je eigen taai.
Alles is al gezegd, maar toch... ik ben nog maar kort op dit forum, dus ken je niet persoonlijk, Pel. Jouw bijdragen zijn voor mij erg waardevol. Jammer natuurlijk om die te missen, maar vooral jammer dat jij je hobby nu gedag moet zeggen. Sterkte!
Dank voor je al post's, je goede raad, jou bijdrage aan de goede sfeer, we hebben je als een heel fijn mens leren kennen en zullen je zo ook blijven herinneren.
Beste Pel, ik ben pas sinds heel kort op dit forum maar heb al zo veel van je gelezen. Dank je wel voor het delen van je kennis. Weet dat nog veel mensen jou berichten zullen lezen hier op het forum. En dus veel zullen leren, ik in ieder geval wel.
Heel veel sterkte voor jou en je naaste.
Pel persoonlijk ken ik je niet maar wat blijft dit een vreselijk bericht! Ik wil je bedanken voor al je bijdrages in zo’n beetje elk onderwerp en je getoonde werk en kennis.
vooral het hobbelpaard dat je geloof ik voor jouw kleindochter hebt gemaakt is er nu een met extra betekenis, zo heeft zij een prachtig aandenken aan jou.
ik hoop dat je nog veel en zo goed mogelijk kunt genieten van de mensen om je heen.
Bedankt voor wat je geschreven hebt en de mooie werkstukken die je getoond hebt, hier op dit mooie forum. Veel sterkte de komende tijd samen met je geliefden.
Pel, het is inderdaad een droevige toestand als je je favoriete hobby niet meer kunt uitoefenen. Weet dat je veel waardering hebt geoogst met je bijdragen aan dit forum. Veel sterkte.
Beste Pel, mooi om te zien hoe je, naast dat je een aantal collega houtbewerkers persoonlijk kent of hebt ontmoet, een enorme digitale footprint hebt opgebouwd. Als je in de Woodworking historie duikt dan kom je praktisch altijd jouw berichtjes tegen. Bedankt daarvoor. Bedankt voor jouw bijdragen. Bedankt ook dat je dit droevige bericht met ons deelt. Ik wens je alle goeds toe.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.