Dat ziet er slim uit. Kon ik ook wel eens gaan maken als vervolgproject voor mijn vandikte bankje zo gauw als mijn werkbank klaar is.Nog meer ideeën:
Dat ziet er als een heel fijne ruimte uit. Ik heb helaas rond mijn wagen onvoldoende plek om verrijdbare kasten van enige grootte te plaatsen.Omdat ik zeer klein woon (helaas is het niet anders) heb ik een garagebox gehuurd met stroom
Ik moest hierin wat opslag kwijt, een aanhanger en dan nog liefst een kleine werkplaats.
Wat ik gedaan heb is alle kasten 50cm diep gemaakt en op wielen gezet.
Hierdoor kan ik het voor/achter de aanhanger zetten als ik de werkruimte wil gebruiken.
Moet ik met de aanhanger naar buiten dan gaat alles aan de kant en past de aanhanger er net tussendoor.
Zoiets zou je ook met de auto kunnen doen.
Auto buiten - dan lekker de kasten/tafels zo neerzetten dat het fijn werken is.
Auto moet naar binnen - even alle kasten/tafels naar de zijkant duwen en auto ernaast zettenBekijk bijlage 139498
Hier staan bij mij dan de zaagtafel/freestafel, een uitvoertafel, een boorkolom, afzuiging en een smalle ladekast voor schroeven etc.
Het past allemaal net maar ja, beter een beetje ruimte als geen ruimte.
Geniaal! Geen idee of ik zoiets zelf zou kunnen maken, maar biedt echt wel inspiratie. Bedankt!Hier nog een YT kanaal voor kleinbehuisden. Hij heeft naar mijn idee erg creatieve oplossingen.
Een aantal daarvan:
Super efficiënt opbergen
Opbergen handgereedschap
Opvouwbate outfeed tafel
Het loopt op rolletjes
En wat ik dus klein vind zijn anderen heel blij mee. Zo zie ja maar dat de maat van de werkplaats niet uitmaakt zolang je er zelf maar tevreden met bent.Dat ziet er als een heel fijne ruimte uit. Ik heb helaas rond mijn wagen onvoldoende plek om verrijdbare kasten van enige grootte te plaatsen.