Advies bevestiging vensterbank

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.895
2.938
Hij zit nu op de hoogte van de rode streepjes op de foto. Hij hoort daar dus onder, in de sponning die je daar in het kozijn ziet. dan zijn de zichtbare delen van het kozijn overal gelijk.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.704
2.147
Klein-Brabant, Vlaanderen
Hij zit nu op de hoogte van de rode streepjes op de foto. Hij hoort daar dus onder, in de sponning die je daar in het kozijn ziet. dan zijn de zichtbare delen van het kozijn overal gelijk.
als je bedoelt dat ie onder de onderste rode streep zou moeten hebben zitten, dan ben ik het met jou eens
onder die onderste zorgt de sponning van het raam er voor dat de vensterbank netjes op zijn plaats blijft zitten
we hebben geen tekening van de doorsnede van de vensterbank - vermoed ik -
het zou kunnen dat die bovenaan een sponning heeft, waardoor ze toch in de sponning van het raam grijpt
@ngnijland ?

1724532742299.png
 

ngnijland

Nieuw lid
22 nov 2023
9
0
Regio Hoorn
Ik snap wat @chevy66 bedoeld. Hij had ook volledig onder de onder dorpel gekunt, maar we wilden hem zo dik mogelijk houden(dat vinden we mooi) en toch de verwarming zoveel mogelijk ruimte geven om z’n warmte kwijt te kunnen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.