Account verwijderen

J

jeroenus

Guest
Kan iemand aub mijn account verwijderen? Ik zie hiervoor geen mogelijkheid bij mijn accountgegevens.

Groet,
Jeroen
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Scrol helemaal naar beneden, en dan zie je rechtsonder : Privacybeleid. En daar heb je de rubriek "rechten"

citaat

"Rechten​


U hebt het recht op toegang tot de persoonlijke gegevens die we over u bewaren of u kunt er een kopie van opvragen. Hiervoor neemt u contact met ons op. Als u van mening bent dat de informatie die wij voor u hebben onvolledig of onjuist is, kun je contact met ons opnemen om ons te vragen deze informatie in te vullen of te corrigeren.


U hebt ook het recht om het wissen van uw persoonlijke gegevens aan te vragen. Neem contact met ons op als u wilt dat wij uw persoonlijke gegevens verwijderen."

einde citaat

Contact opnemen met een moderator lijkt de weg te zijn.

groeten
ornament
 

Wmijn

Nieuw lid
14 dec 2017
1
0
Is er iemand die mijn account kan verwijderen, ik vind namelijk nergens een knop of mogelijkheid beheer te contacten? Alvast heel hartelijk dank!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.