Abonneren Youtube

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Is dat reden genoeg om dit soort oproepen te plaatsen? Ik steek ook veel tijd in mijn youtube filmpjes, ik wil ook graag meer dan 1000 abbonnees hebben om van die voordelen gebruik te kunnen maken, maar na een jaar zit ik daar nog steeds niet aan. (toegegeven, met de corona-lente & zomer ben ik wat minder actief geweest, dringend tijd voor nieuwe filmpjes)

Waarom verdient Ronald dat wel en ik niet? Niet dat ik het hem niet gun hoor (ZEKER NIET!), zijn filmpjes zijn leuk, ik bekijk ze en ik ben zelf ook geabbonneerd op zijn kanaal. Maar dit soort oproepen vind ik gewoon nogal kunstmatig...

@mrRuben bekende drempel, ik heb het daar ook moeilijk mee ;-)
Ditto. Ik had je kanaal nog niet in beeld. Nu wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: massis

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Een oproep om te abonneren op het Youtube kanaal van een actief forumlid vind ik geen probleem. Het is vaak de enige manier om eigen werk onder de aandacht te brengen.
Er zijn anderen die geen actieve bijdrage leveren, maar er toch in slagen hier veel aandacht te ronselen.
Kunnen filmpjes van leden niet op een of andere manier gekoppeld worden? Zodoende dat je als je het filmpje van een lid ziet, YT een ander lid naar voren schuift?
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Ronald, Ruben en Massis, jullie hebben er alle drie een abonnee erbij!
Het kan zeer moeilijk zijn om te groeien op YouTube!

Groetjes Jolien
 
  • Leuk
Waarderingen: mrRuben

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.