(Aangeboden) Meranti balken in Culemborg

Lucas1968

Nieuw lid
7 mrt 2019
20
0
Over van een project, vijf mooie meranti balken in de volgende ca. maten:

66 x 116 x 1700
65 x 115 x 2250
65 x 115 x 2250
76 x 134 x 2295
76 x 134 x 2295

Drie balken zijn onder de vlak-van-diktebank door geweest en drie balken zijn nog ruw.

Ik verkoop het graag aan iemand die er iets moois van gaat maken. Af te halen in Culemborg.


Foto 1 Foto 2 Foto 3
 
Laatst bewerkt:

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Waar zijn de balken op te halen? Is wel belangrijk ivm ophalen...
En zou je de foto's via het forum zelf willen plaatsen ipv met links naar een externe site?
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
2) Dat lukt me niet.
Waarom lukt het niet. Krijg je foutmeldingen, of weet je gewoon niet hoe het moet...
Ik heb hier laatst een handleiding geschreven hoe foto's hier te plaatsen. Zou fijn zijn als foto's wel via het forum geplaatst worden, zodat ze later terug te zien zijn en we niet afhankelijk zijn van de externe sites. Nu valt dat in dit topic misschien wel mee, maar doe er je voordeel mee voor een volgend topic.
 

Lucas1968

Nieuw lid
7 mrt 2019
20
0
Waarom lukt het niet. Krijg je foutmeldingen, of weet je gewoon niet hoe het moet...
Ik heb hier laatst een handleiding geschreven hoe foto's hier te plaatsen. Zou fijn zijn als foto's wel via het forum geplaatst worden, zodat ze later terug te zien zijn en we niet afhankelijk zijn van de externe sites. Nu valt dat in dit topic misschien wel mee, maar doe er je voordeel mee voor een volgend topic.
Dank je Rob, heb je handleiding bekeken en ga dat de volgende keer proberen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.