Intresse in de finewoodworking bladen.
Ik vraag haar morgen de prijs.
Zou het gaan over alle tijdschriften?
+/- 145 stuks denk ik.
Intresse in de finewoodworking bladen.
Ik vraag haar morgen de prijs.
Zou het gaan over alle tijdschriften?
+/- 145 stuks denk ik.
Ja alles dan gelijk, heb ik inplaats van digitaal is alles op papier
Ik zou graag de bronzen 4 op zijn minst eens zien en voelen, zodat een vergelijk mogelijk is met mijn huidige 4 modellen. Of misschien is de 4 die op zijn kop ligt wel iets. Zo te zien ligt er ook een aantal sets handvatten los, als deze passen op een 4 1/2 heb ik daar belangstelling voor. Qua zagen lijkt de 3e op de foto (open handvat) me wel wat. Prijzen zouden me wel welkom zijn, het lijkt mij bijna allemaal behoorlijk prijzig gereedschap.
Wel droevig dat hij er blijkbaar zo weinig van heeft kunnen genieten: veel lijkt mij inderdaad bijna ongebruikt. Heel triest.
voor de kolomboormachine op tafel heb ik wel intresse,
ook voor de groene stalen kasten met laden steek ik mijn vinger op
die driewiel aandrljver
en zie ook nog een Rouby werkbank met laden.
deze hebben mijn intresse
Waar denk je dat de aankondiging anders voor bedoeld was?Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
die ze nog niet gezien hebben. Mensen gedraag u, kom op tijd en betaal een reële prijs. Ik wens Didier veel wijsheid toe.
Gerard
Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
die ze nog niet gezien hebben. Mensen gedraag u, kom op tijd en betaal een reële prijs. Ik wens Didier veel wijsheid toe.
MVG
Gerard
Helemaal mee eens Gerard. En vandaar ook mijn vraag naar de prijzen.Als een troep hyena's storten mijn collega forum leden zich op de nalatenschap en reserveren delen van de prooi,
MVG
Gerard