Aambeeld te koop gevraagd

chrisvanaar

Actieve deelnemer
5 nov 2011
198
88
Wie heeft er een klein aambeeld -ca 20-30kg- over en wil deze verkopen?
Ik ben op zoek naar een klein aambeeld om zelf haakbeitels voor mijn nieuwe trapdraaibank te smeden.
Ik hoor het graag
Groet,
Chris
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.386
836
70
Veldhoven
Ik heb misschien wat jij zoekt qua gewicht. (30 kilo)
Maar....Daar heb je dat rotwoord: "MAAR" weer......het is een Chinees aambeeld. Vrij zacht. Je slaat er met een goede hamer een deuk in.
Ik heb er geen plaats meer voor, daarom wil ik hem best kwijt voor een paar tientjes. Ik denk aan 50 Euro.
Ophalen in Veldhoven. Laat maar horen via PB als je wilt komen kijken/keuren/kopen.
De prijs komen we altijd uit!!!! Kom maar kijken als je in de buurt bent.
 

chrisvanaar

Actieve deelnemer
5 nov 2011
198
88
Ja liefst wel een waar niet elke hamerslag een deuk oplevert, scherpe kanten zijn natuurlijk prima, maar niet noodzakelijk.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.230
2.645
Je zou ook nog naar een grote staak kunnen kijken. Op MP staat er nog een in driebruggen. Die zitten meestal tussen de 25 en 50 kg.
 

Victor de Koning

Nieuw lid
18 nov 2021
1
0
Driebruggen
Je zou ook nog naar een grote staak kunnen kijken. Op MP staat er nog een in driebruggen. Die zitten meestal tussen de 25 en 50 kg.
Dit is zo toevallig, dat ik toch ook hier maar weer een account aanmaak. Deze staak ligt bij mij in de schuur Chevy66.

Ik kwam deze thread tegen toen ik mijzelf even oriënteerde op een 20kg peddinghaus aambeeldje in Zaandam. Nu nog voor 100eu te koop. Ik heb het niet nodig, dus laat het schieten. In dit geval adviseert WC-eend de spullen van een ander.

Mijn staakje is ook prima, maar met het aambeeldje kun je niet mis zitten. Overigens is de staak niet zo zwaar, denk aan 10-17.5kg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.