3M Blue Net

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Niet met de blauwe. De paarse die zijn echt goed. Grootte afname en lange standtijd. Veel beter dan abranet en Festool granaat. 3M Cubitron II Net Schuurstroken 70mm x 10 meter - Rol.
Er is over dit paarse 3m papier al een draadje en er is een schuurpapier test op youtube daar een amerikaan.
Ik heb zelf van een vertegenwoordiger van 3m wat velletjes gekregen om te testen. Ik was zeer aangenaam verrast. Zeer lange standtijd en hoge afname alleen de stofafzuiging was niet zo goed als festool. Dit was wel logisch omdat de gaten niet goed overeenkomen. Ik had de de papierversie en niet de net versie.
Als ik nu papier moet bestellen wordt dit 3m en geen ecotools of festool meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDragon80

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Volgens de info op de site van 3M is de Cubitron zelfslijpend. Vandaar de langere standtijd. Het is in ieder geval nog goedkoper dan Abranet. Nog even overdenken voordat ik ga bestellen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Dat zelfslijpend is er al heel lang. Door een techniek wordt er voor gezorgd dat er steeds scherpe slijpkorrels naar boven komen. Hierdoor slijt het schuurpapier. Natuurlijk zijn er nog vele andere oorzaken waardoor het papier slijt. Ik gebruik abranet in p 80 voor muren. Daar gaat het heel lang mee. Of 3m cubitron ook voor deze toepassing de beste is zie ik wel zodra mijn papier op is. Voor mij is het duidelijk het word de volgende keer cubitron.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.