3d geprinte houder voor schuurpapier

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.518
2.255
Terkaple
www.woodworking.nl

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
283
62
Oss
Een goede vriend stuurde me gisteravond een link door van een schuurpapierhouder. Hij is professioneel meubelmaker en vroeg of ik een setje zou willen printen.

Misschien ook interessant voor anderen.

Bekijk bijlage 155080

jaap

Welk leuk en handig maar juiste rubriek is misschien beter. Had toch wel verwacht dat iemand als jou dat beter zou weten.

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
283
62
Oss
Ha ha, dat is wel een mooie reactie @rolandvs. Ik twijfel ook wel eens waar iets te plaatsen... Waar past het volgens jou misschien beter?

Ik zal er deze week van van printen....

jaap

Ja dat is niet makkelijkste vraag. Stel me liever inhoudelijk vraag.

Maar snap de verwarring. Mij maakt het niet uit waar je het plaatst. Je doet goed werk hier maar is zo lastig om het überhaupt overzichtelijk te blijven houden. Is geen verwijt of aanval want werk wat je doet is echt fantastisch.
Is prachtig forum daarom is het zo lastig om "vervuiling" of niet overzicht te houden zo lastig.

Maar waarschijnlijk niet in cnc gereedschap.

Denk eerder ( elektrisch ) gereedschap, is immers toebehoren of anders kantine of marktplein maar laatste 2 vind ik minder gepast.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.518
2.255
Terkaple
www.woodworking.nl
Het kiezen van een categorie voor je de berichten die plaatst is soms wel wat verwarrend. De hoeveelheid rubrieken is ontstaan om al info die we met elkaar opbouwen, wat te categoriseren, zodat het terug te vinden is. Ik heb het bericht in deze categorie gezet omdat hier ook wel vragen etc over 3d printers voorbij komen. Maar de opmerking van G.G. is een goede, dit soort bestanden past prima bij 'Tekeningen om te delen'.
Soms zou ik wel wat minder rubrieken willen en ik sta altijd open voor goede aanpassingen, zowel uitbreidingen als versimpelingen.
Wel mooi dat zo'n onderliggend onderwerp als rubrieken in 1 keer opduikt!

jaap

Efvee

Post veel
9 jun 2021
874
348
RegioRotterdam
Misschien dan de titel van de sectie veranderen in 'Ontwerpen om te delen'. Daarmee maak je het los van het formaat waarin het ontwerp wordt gedeeld.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.