Zo, zware dag tillen maar het asbest is weg.
Nou ja, niet alles. In 1 hoek konden we het niet weghalen omdat het geklemd zat tussen de 2 wandframes.
Hier dus oppassen in de toekomst dat ik daar niks groots kan hangen.
Al met al niet zo'n hele moeilijke klus. Alleen waren somige platen aardig aan formaat en dus zwaar.
Alles zonder moeite bij GP Groot kunnen brengen die het vervolgens gewoon in de algemene bak gooide....
Maar nu wordt het opbouwen geblazen.
Te beginnen met het elektra en de audio kabels.
Ik had nog een setje auto boxen en MP3 radio liggen die nooit in de oude auto van me vrouw zijn ingebouwd.
Dan kunnen we die mooi inbouwen in de garage. Hoeft geen bioscoop geluid te zijn. Zolang ik maar een deuntje heb.
De garage helemaal kaal

Morgen zal ik nog wat foto's maken hoe het kozijn van de kanteldeur eruit ziet.
Ik ben van neiging dit ook gelijk aan te pakken, maar mijn pa zegt dat het nog prima is.
Daar zou ik graag jullie advies van willen horen.
En nog even bezig geweest met de tekening van de werkbank.
Nog niet helemaal over uit of ik lades, kastjes of (sommige) open wil hebben.
Helemaal open lijkt mij niet ideaal omdat het dan stofnesten gaan worden.
De ruimte links van de afvoerpijp komt het "speciale" kastje waar de radio en touch screen in komt te zitten.
Oja, had ik al verteld dat ik ook veel doe met pc's... Er komt dus een touchscreen of laptop in die hoek zodat ik altijd mijn tekeningen
kan raadplegen zonder helemaal naar boven te gaan.

Dit was het even voor nu.
Morgen zal ik wat foto's plaatsen van het kozijn.
Dan snappen jullie wat ik bedoel.
Laters
Nou ja, niet alles. In 1 hoek konden we het niet weghalen omdat het geklemd zat tussen de 2 wandframes.
Hier dus oppassen in de toekomst dat ik daar niks groots kan hangen.
Al met al niet zo'n hele moeilijke klus. Alleen waren somige platen aardig aan formaat en dus zwaar.
Alles zonder moeite bij GP Groot kunnen brengen die het vervolgens gewoon in de algemene bak gooide....
Maar nu wordt het opbouwen geblazen.
Te beginnen met het elektra en de audio kabels.
Ik had nog een setje auto boxen en MP3 radio liggen die nooit in de oude auto van me vrouw zijn ingebouwd.
Dan kunnen we die mooi inbouwen in de garage. Hoeft geen bioscoop geluid te zijn. Zolang ik maar een deuntje heb.
De garage helemaal kaal

Morgen zal ik nog wat foto's maken hoe het kozijn van de kanteldeur eruit ziet.
Ik ben van neiging dit ook gelijk aan te pakken, maar mijn pa zegt dat het nog prima is.
Daar zou ik graag jullie advies van willen horen.
En nog even bezig geweest met de tekening van de werkbank.
Nog niet helemaal over uit of ik lades, kastjes of (sommige) open wil hebben.
Helemaal open lijkt mij niet ideaal omdat het dan stofnesten gaan worden.
De ruimte links van de afvoerpijp komt het "speciale" kastje waar de radio en touch screen in komt te zitten.
Oja, had ik al verteld dat ik ook veel doe met pc's... Er komt dus een touchscreen of laptop in die hoek zodat ik altijd mijn tekeningen
kan raadplegen zonder helemaal naar boven te gaan.

Dit was het even voor nu.
Morgen zal ik wat foto's plaatsen van het kozijn.
Dan snappen jullie wat ik bedoel.
Laters