2 verbindingsstukken FSV/2

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Hallo allen!

Heeft iemand de 2 verbindingsstukken FSV/2 (festool) misschien over die ze voor een leuk prijsje kwijt wil?
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Hi Jan.
Dank voor je berichtje. Ik kijk morgen via festool of deze op mijn rail passen en laat ik van me horen. Fijne avond.
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Hi Jan, wat zijn je ervaringen met deze verbinders? festool zegt dat ze de rails iets moeilijker naar elkaar toe trekken dan de FSV/2.
 

Jandyman

Actieve deelnemer
7 dec 2016
35
18
Enkhuizen
Ik gebruik ze helemaal niet, en heb er dan ook geen ervaring mee maar heb ze liggen en als ik er iemand er blij mee kan maken vind ik het prima dat ze daar naartoe gaan.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
@ndk Beter je adres niet hier open en bloot op het www zetten, even in een pb doen.
(Op de gebruikersnaam van diegene klikken en dan onderin de pop-up “start privé conversatie)
(@Athanor mocht TS dit niet wijzigen zou jij als mod het adres dan willen verwijderen svp?)
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
@ndk Beter je adres niet hier open en bloot op het www zetten, even in een pb doen.
(Op de gebruikersnaam van diegene klikken en dan onderin de pop-up “start privé conversatie)
(@Athanor mocht TS dit niet wijzigen zou jij als mod het adres dan willen verwijderen svp?)
Oh dank je. Had het helemaal niet in de gaten. Zal ik doen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.