.?… openhoutdag

Harryzoveel

Nieuw lid
23 nov 2012
15
5
Veemarkthallen in Utrecht
Autotron in Rosmalen
Zijn qua afmeting ook geschikt.

Antwerpen is als stad al de moeite waard

Mooi dat je zoveel suggesties krijgt!

• Leuk
Waarderingen: jaap

rolandvs

Post veel
10 mrt 2022
862
219
Oss
Evenementenhal heb je ook in Gorinchem, harderberg en Venray.
Soms worden beursen gecombineerd ivm ruimtes te groot zijn en beursen die elkaar overlappen worden dan deels samengevoegd

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.418
1.207
Nootdorp
Ik zit me af te vragen of er leden zijn op dit forum die bij een groot bouwbedrijf werken. ik vermoed dat een groot bouwbedrijf wel een hal (gratis natuurlijk) beschikbaar kan stellen. In het weekend wordt er niet gewerkt. En tevens mooie promotie van het bouwbedrijf.

• Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Post veel
10 jul 2023
2.009
1.311
‘s-Hertogenbosch
Ik zit me af te vragen of er leden zijn op dit forum die bij een groot bouwbedrijf werken. ik vermoed dat een groot bouwbedrijf wel een hal (gratis natuurlijk) beschikbaar kan stellen. In het weekend wordt er niet gewerkt. En tevens mooie promotie van het bouwbedrijf.
Ik werk weliswaar bij een bouwbedrijf maar zo heel erg veel open ruimte is er niet aanwezig… laatst een feestje gehad op in de loods….. 100 personen was een mooie vulling maar hebben eea uit moeten ruimen en elders onder moeten brengen dus is bij ons niet zo’n optie….. helaas

Maar het idee is wel goed, kan ook bij een andere bedrijfstak misschien…

Groetjes John

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
1.071
227
Stiens
Gratis is mooi, maar kostprijs is redelijk natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Kor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.