Goedendag,
Ik heb een tweedehandse afkortzaag gekocht voor klein geld, hij zaagt en klemt prima maar ik weet niet precies hoe ik in de computer de maten in geef en hoe ik de eerste/nul snede maak.
Heeft er iemand misschien een handleiding of andere gebruiksinstructie van deze machine?
Ik kom er niet helemaal uit hoe het goed werkt, op internet en via AI niet tot weinig te vinden.
Bij voorbaat dank,
Constantijn.
Ik heb een tweedehandse afkortzaag gekocht voor klein geld, hij zaagt en klemt prima maar ik weet niet precies hoe ik in de computer de maten in geef en hoe ik de eerste/nul snede maak.
Heeft er iemand misschien een handleiding of andere gebruiksinstructie van deze machine?
Ik kom er niet helemaal uit hoe het goed werkt, op internet en via AI niet tot weinig te vinden.
Bij voorbaat dank,
Constantijn.