Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met de komst van Tetta is de hoeveelheid haar op het forum verveelvoudigd, aan de andere smoelen te zien
Hier ben ik met een andere liefhebberij:
Na gedane arbeid is het immers goed drinken. Minstens anderhalve liter per dag heb ik me laten vertellen... (wees gerust, een van de glaasjes is voor m'n vriendin)
Dan zal ik maar niet achter blijven in het smoelenboek, de meeste kennen mij wel bij mijn bijnaam Pel, maar nu is er dan ook een gezicht bij, al moet ik er bij zeggen dat ik vroeger veel knapper was.
Hallo,
moet zeggen dat ik hier niet zoveel inbreng heb, maar toch dagelijks dit magnifique forum volg, en, heel blij ben met wat ik hier al opgestoken heb!!Vooral het mengen van hobby en vakmanschap treft mij.Voila, één smoel erbij!
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.