Kijk maar eens bij dremel, staan er genoeg.Ik zoek zo'n conisch slijpsteentje om mijn ringbeitel te slijpen. Wie weet waar ik er een kan kopen op internet? Ik heb me al suf gezocht maar zie alleen grove grid.
Steentje in een bovenfrees - het verhaal is dat je hoge toerentallen nodig hebt, maar mijn ervaring is dat het met een tafelboor ook gaat - bitje in de houder en de houder op een platform leggen, bij voorkeur een platform dat je in hoogte kunt verstellen...Ik heb een Oneway “The Termite” ringbeitel jaren geleden gekocht.
Ik heb hem vorige week voor het eerst gebruikt en nu wil ik hem even slijpen.
Hoe doe je dat?
Ik heb het bijpassend steentje en houder.
Beste is in Highspeed sharpening, Ik gebruik een frees.Steentje in een bovenfrees - het verhaal is dat je hoge toerentallen nodig hebt, maar mijn ervaring is dat het met een tafelboor ook gaat - bitje in de houder en de houder op een platform leggen, bij voorkeur een platform dat je in hoogte kunt verstellen...
This is bad advice Henk, er is seen geode reden waarom Oneway het hoge toerential adviseertSteentje in een bovenfrees - het verhaal is dat je hoge toerentallen nodig hebt, maar mijn ervaring is dat het met een tafelboor ook gaat - bitje in de houder en de houder op een platform leggen, bij voorkeur een platform dat je in hoogte kunt verstellen...