Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Menu
Home
Forums
Nieuwe berichten
Zoek forums
Masave
De Houtdraaierij
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Laatste bijdragen
Wat is er nieuw
Aanmelden
Registreren
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Nieuwe berichten
Laatste bijdragen
Menu
Laatste bijdragen
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een
alternatieve webbrowser
te gebruiken.
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Laatste bijdragen
Z
ZotVanHout
reageerde op het onderwerp
Onbehandelde kozijnen buiten
.
dit vind ik via mijn toetsenbord accoya was en is mij enkel als naam bekend https://carpentier.be/nl/houtsoorten/accoya
Gisteren om 21:45
Z
ZotVanHout
waardeerde
rolandvs's bericht
in het onderwerp
Onbehandelde kozijnen buiten
met
Leuk
.
https://www.schildersvak.nl/artikelen/het-mysterie-van-accoya-hout-dat-toch-beschimmelde/
Gisteren om 21:37
R
rolandvs
reageerde op het onderwerp
Onbehandelde kozijnen buiten
.
https://www.schildersvak.nl/artikelen/het-mysterie-van-accoya-hout-dat-toch-beschimmelde/
Gisteren om 20:06
SuperBart63
reageerde op het onderwerp
Pimpen ikea-kast
.
Als ik de ikea site kijk, zie ik toch een foto van hangende besta kasten.
Gisteren om 20:06
R
rolandvs
reageerde op het onderwerp
Onbehandelde kozijnen buiten
.
Volgens mij gaat het ook niet goed met accoya. Ze waren ik meen in Engeland bezig met bouwen van nieuwe fabriek had al 200 miljoen...
Gisteren om 20:05
G
Gerco
waardeerde
teun van bloemendal's bericht
in het onderwerp
Ideeën voor een mobiele hout werkplaats van lego?
met
Leuk
.
Hier zijn wat foto's van de camper of caravan die ik een aantal jaar geleden gemaakt had, wie weet helpt dat met de ideeën van ongeveer...
Gisteren om 19:26
G
Gerco
waardeerde
teun van bloemendal's bericht
in het onderwerp
Ideeën voor een mobiele hout werkplaats van lego?
met
Leuk
.
Hoi gerco, ja laat mij ook inderdaad niet exact leiden door hoe groot het op schaal zou zijn, maar het is natuurlijk niet de bedoeling...
Gisteren om 19:24
K
klaas0639
waardeerde
thomasz's bericht
in het onderwerp
Verplaatsen 'zware' machine
met
Leuk
.
Juist wél om raad vragen! Misschien zijn er oplossingen waar je niet aan gedacht hebt. Maar het kan ook zo zijn dat je uiteindelijk...
Gisteren om 18:19
Z
ZotVanHout
reageerde op het onderwerp
Vakkenkast van MDF
.
eerder wel laten zien in de zin van 'Dit kan IK ook !' (dank zij alle wederzijdse tips van de houtbewerkingscollega's)
Gisteren om 17:46
Z
ZotVanHout
reageerde op het onderwerp
Pimpen ikea-kast
.
die zie ik niet direct als hangkast bij die blauw-gele leverancier is er toch een hangtype, of je de besta zonder poten kunnen plaatsen...
Gisteren om 17:43
R
rinus
waardeerde
Charel09's bericht
in het onderwerp
Verplaatsen 'zware' machine
met
Leuk
.
extra zware, 150cm volledig uittrekbare geleiders en een draaitafel eronder: geen gesleur en volledige flexibiliteit
Gisteren om 17:24
John1969
reageerde op het onderwerp
Verplaatsen 'zware' machine
.
Ziet er goed uit en ben benieuwd hoe het eruit ziet als het in bedrijf is, en of het praktisch is .
Gisteren om 17:15
John1969
waardeerde
Charel09's bericht
in het onderwerp
Verplaatsen 'zware' machine
met
Leuk
.
extra zware, 150cm volledig uittrekbare geleiders en een draaitafel eronder: geen gesleur en volledige flexibiliteit
Gisteren om 17:11
John1969
reageerde op het onderwerp
Welke schaaf heeft jouw voorkeur: houten schaaf of metalen schaaf?
.
Vlakken?????? Nog nooit gedaan. Hooguit een braam van het vallen met de slijptol afgeslepen. Wordt ook niet voor fijn meubel werk gebruikt.
Gisteren om 17:09
John1969
waardeerde
chevy66's bericht
in het onderwerp
Welke schaaf heeft jouw voorkeur: houten schaaf of metalen schaaf?
met
Leuk
.
Wat schaaf je dan met die stanley? Betontegels?
Gisteren om 17:06
Bovenaan
Onderaan