Zoutpot

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
goedenmorgen houtdraaiers

Ik zou graag met iemand in contact komen die voor mij een zoutpot kan/wil draaien
De diameter zou ongeveer 10 a 11 cm moeten zijn en een totale hoogte van ong 10 cm
Volgens jouw idee is prima
Uiteraard tegen betaling


idee / voorbeeldje
1626163083560.png
 

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
De bedoeling is dat deze in de buurt komt te staan van het fornuis zodat je hiermee je vis / vlees e.d. op smaak kunt brengen
Het is dus geen voorraad pot
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.840
895
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Eh, nee - het hele idee achter een salt cellar is nou juist het goed kunnen manipuleren (en 'afmeten') van (de hoeveelheid) zout met vingers en hand - oftewel in een salt cellar moet je kunnen graaien. Zie ook bijvoorbeeld het zeer aanbevelenswaardige boek 'salt, fat, acid, heat' van Samin Nosrat.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.571
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik wil hier best een gooi naar wagen binnenkort, mijn bank is er groot genoeg voor. Zo niet voor een ander dan voor mezelf wel, leuk idee sowieso.

Uit wat voor hout maak je zoiets best? En wat voor olie is hard genoeg voor de buitenzijde maar ook 'food safe'?

En die betaling, ik ben wel benieuwd wat zoiets op mag brengen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.