Zal me ook maar voorstellen

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
257
140
‘s-Hertogenbosch
Hoi allemaal,
Ik ben John, woonachtig in Den Bosch, 54 jaar en ondertussen 37 jaar werkervaring in de particuliere woningbouw en verbouw/ renovatie.
Sinds ‘23 lid van Radius en de Brabantse Dommeldraaiers.
Ik draai al sinds 1997, niet erg intensief, vanaf ‘20 tijdens corona is er een intensivering van draaiwerk gekomen. Opleiding gevolgd bij tante Google en YouTube.
Ik zie graag een uitdaging die ik ook zeker niet uit de weg zal gaan en heb de insteek “het kan altijd beter “
Had graag de Open Dag Hout bezocht, maar dat gaat dus een andere keer worden.
Ik hoop dat ik hier mijn ervaringen bij kan dragen en van andere nog iets op kan steken….
 
  • Leuk
Waarderingen: Wouterst

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
257
140
‘s-Hertogenbosch
Als ik zie hoeveel berichten je in een goed jaar geschreven hebt zit het met dat bij dragen wel goed 😁.
Ik weet niet of alles wel relevant genoeg is om hier te posten, echter de “wil” om te leren is misschien een beetje over enthousiast aanwezig…. , als ze vroeger ook al met afkortingen hadden geslingerd, had ik misschien ook wel een labeltje gehad waar ADSL of iets dergelijks op stond 🤩
 
  • Haha
Waarderingen: Wouterst en Roel22

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.