zaagbladen BS tools

orgelman

Nieuw lid
30 sep 2021
19
10
Twente
Beste forumleden,

Heeft iemand hier ervaring met cirkelzaagbladen van BS tools?
Ze zien er goed uit op hun site en zijn wel erg goedkoop.
Alvast dank voor eventuele reacties.

Han
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Maar zonder een link gezien te hebben, op een website ziet het er vaak mooi uit. Goede belichting en een beetje Photoshop kan mijn behaarde overbuurvrouw ook omtoveren naar een sexbom.

De ene zaagblad is de andere niet, ik heb wel eens een blad gehad die ik naar 2x zagen weg heb gedonderd.
Sommige prut zaagbladen zingen hardere dan de andere.
Ik heb een blad die goedkoop is en die niet zingt, ik weet even niet zo snel uit mijn hoofd wat deze kosten en waar ik hem hebt gekocht. Ik heb er 25 besteld en als ik nieuwe nodig hebt zoek ik de factuur op in de administratie.
Vooraf heb ik er eerst 1 besteld om te testen, dit is iets wat je natuurlijk kan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: orgelman

Dencom

Actieve deelnemer
13 aug 2020
332
132
Bocholt (Kaulille) Belgie
Ik koop al mijn zaagbladen daar, ik kan niet anders zeggen dan goede kwaliteit en snelle levering, heb vooral veel plezier van een 6mm blad ipv een dado stack.
Ik moet zeggen ik heb er voor het laatst een half jaar geleden besteld, en toen was de keuze een stuk ruimer, het lijkt alsof ze alleen nog maar echte budget zaagbladen hebben. Eerlijkheidshalve daar heb ik dan weer geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: orgelman

Bartjuh

Nieuw lid
8 feb 2022
2
1
Tilburg
Ik kocht eerst alles bij BS tools maar kom er achter dat heel hun programma nu op RS-tools.nl staat. Ik ben altijd uiterst tevreden over de aankopen geweest van de bstools.nl zaagbladen
 
  • Leuk
Waarderingen: orgelman

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.