x-carve

stefke

Actieve deelnemer
21 mrt 2009
251
11
ik heb dit weekend een tweedehands x-carve gekocht. Ben de eerste proefstukken aan t frezen. Waar en welke bits kopen jullie ? ik heb nu enkel een straight 6 mm en 3 mm.Hhet lijkt me een fijne bijkomende hobby ;-)
 

KMook

Nieuw lid
24 dec 2018
21
11
Oudwoude
Heey Stefke,

Zelf gebruik ik chineesjes van Little Li Store (Aliexpress)

Heb er tevens 8mm frezen gekocht en deze naast professionele (a € 45,- per stuk) gehouden. Voor het geld zijn ze niet slecht. Zelfs de 3.175mm Spiraalfrezen houden het goed.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: stefke

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
  • Leuk
Waarderingen: stefke

XL500SZ

Actieve deelnemer
1 mei 2017
206
70
Groningen
www.kiwood.nl
ik gebruik deze veel voor 'doorsnee' werk:

4mm 1 snijder voor hout en kunststof: https://nl.aliexpress.com/item/32362778060.html 1,5 euro per stuk
6mm 1 snijder voor hout en kunststof: US $20.99 16% OFF|Gratis verzending 5 stks Carbide frees enkele fluit spiraal CNC frezen 6mm 32mm|router bit straight|router bit typesrouter 3g sim card - AliExpress 3.5 euro per stuk

Voor aluminium, kunststof dat exact en mooi moet vakk scherpe ongecoate hardmetaal freesjes, (maar die zijn niet uit china (en veel duurder))
 
  • Leuk
Waarderingen: stefke

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.