Woodworking in Wageningen

JoostHout

Nieuw lid
6 apr 2021
8
1
Wageningen
Mijn naam is Joost. Gezellige boel hier, wat rommelig en stoffig en daartussen ontstaan kleine kunstwerkjes. Ik verbouw/restaureer graag een oud huis, maar nu ligt de focus meer op zelf ontworpen meubels. Beetje schuin en scheef als het maar perfect past. Daarnaast uit stukken hout vogeltjes maken, dus meer houtsnijden en zo vindt ik ook mooi om te doen.Mijn kleine werkplaats van 17m2, daar moet ik het mee doen. Mijn laatste aanwinst is een Laguna fusion zaagtafel. Wat een fijne machine is dat!
 
  • Leuk
Waarderingen: JonasLa

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dag Joost. Welkom op het forum. Die Laguna Fusion is inderdaad een mooi ding. Leuk als je je ervaringen met deze zaag deelt. Ikzelf heb sinds kort de Laguna 1412 lintzaag staan, daar zal ik binnenkort ook een review over plaatsen.
 

JoostHout

Nieuw lid
6 apr 2021
8
1
Wageningen
Dag Joost. Welkom op het forum. Die Laguna Fusion is inderdaad een mooi ding. Leuk als je je ervaringen met deze zaag deelt. Ikzelf heb sinds kort de Laguna 1412 lintzaag staan, daar zal ik binnenkort ook een review over plaatsen.
Ooh, interessant! Ik overweeg juist om mijn Record BS300 om te ruilen voor een Laguna 14/12. Ik heb meer power nodig en daar is de Record te klein voor. Dus ik ben benieuwd naar je ervaring. Misschien woon je in de buurt van Wageningen, dan kom ik ook graag even kijken.
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
Een leuke verzameling vogels kan er leuk uitzien. Ik heb zelf ook 8 vogels gesneden en staan gezellig in de kast naar me te kijken. Welkom op dit forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.