Woodrat 900 met DeWalt625

Sierk

Nieuw lid
11 mrt 2019
1
0
Houten
Een aantal jaar geleden heb ik een Woodrat WR900, de lange dus, met DeWalt625 tweedehands overgenomen. Ik heb eigenlijk geen plaats om hem permanent op te stellen en ik gebruik hem bijna niet. Wie heeft er belangstelling??
Bij de WR zit een MB3 mitre box en de oude (houten) mortise rail. Deze is ook bruikbaar voor verticaal of onder een hoek opspannen van langere delen. Verder een en ander aan kleine hulpstukjes.
De ophangbalk voor aan de muur heb ik omgebouwd zodat ik hem aan een werkbank kan klemmen, maar dat is zo teruggebouwd. De afzuigaansluiting zit recht onder de frees.

De frees is voorzien van plunge bars om makkelijk op en neer te bewegen en een MuscleChuck, een snelwisselkop voor de frezen. Deze is 1/2 inch maar werkt goed met de bijgeleverde verloopbus naar 8 mm. Verder zit er een 8 mm spantang bij.

Een en ander zou ongeveer 300 Euro moeten kosten en is te bekijken / af te halen in Houten (bij Utrecht)

Sierk de Jongh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.