Woodpecker slijpmal voor weinig?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.325
2.874
Gaanderen
Hier een link naar een slijpmal die nagenoeg gelijk is aan de woodpecker variant Mohoo Slijpsysteem Honing Gids Slijphouder Hoekvoering Hoekmeter voor houtbewerkingsbeitel Twee delen bestellen. Levering vanuit europa
Ik slijp er twee jaar mee tot volle tevredenheid. Heb een tijdje geleden een tweede beitelhouder en reserve wielen voor bijbesteld. De beitelhouder omdat je de wielen van binnen naar buiten moet zetten bij brede en smalle beitels. De wielen omdat ik de eerste keer met een geblokkeerd wiel heb geslepen. En van hupjes tijdens het slijpen hou ik niet.
Hier de link naar de originele Woodpeckers slijpsysteem - Baptist
(26+31) euro of 369.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.325
2.874
Gaanderen
Henk ik heb diverse woodpecker producten, zijn mooi, maar er zijn genoeg producten die gelijkwaardig of beter zijn en goedkoper. Denk aan starret. Ik zie nog geen slijtage na 2 jaar. Wel van het wieltje, maar dat is normaal en dat andere was mijn fout.
Ik moet mijn exemplaar wel goed vastzetten met kracht. Ik moet wel zeggen dat ik de originele wel gezien heb maar nog nooit in mijn handen heb gehad.
Hooked on wood heeft er een review over geschreven
Ik vind het een prima werkende slijpmal.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.