Wie komt bij IKEA A'dam of R'dam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Even iets heel anders dan houtbewerking, daar schijnt de kantine voor te zijn :p.

Wij zijn de voorkamer opnieuw aan het inrichten en zagen bij IKEA Groningen in een van de toonkamertjes mooie gordijnen, type Hilja grijsgroen, artikelnummer 504.250.15.
Helaas heeft Groningen ze niet meer op voorraad en gaan ze volgens klantenservice uit het assortiment, komen dus ook niet meer binnen.
Thuis op internet gekeken, blijkt Amsterdam er nog 72 te hebben en Rotterdam nog 61. Probleem opgelost, zou je toch denken.

Probeer ik 2 verpakkingen à 2 stuks te bestellen in A'dam of R'dam, krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is omdat ik buiten hun postcodegebied val. Tja, ik winkelde in Groningen...
Bel ik de klantenservice met de vraag of ze niet vanuit genoemde vestigingen per post die gordijnen kunnen opsturen, blijkt dit logistiek een te zware opgave voor het overigens alwetende IKEA. Dochterlief krijgt via Facebook hetzelfde antwoord.
Heel Nederland bestelt zich suf bij heel Nederland (en stuurt het vervolgens retour) maar Kor kan niet bij IKEA bestellen. Ik vermoed een complot :cool:

Hier in huis wordt het er ondertussen niet beter op, vrouwlief heeft inmiddels haar woongenot volledig opgehangen aan Hilja grijsgroen...
Haar woongenot is ook het mijne, maar om nu speciaal voor een paar gordijnen 400+ km te rijden, dat wordt me toch een beetje te gortig. Dus.... HELP!!!

Is er iemand op dit forum die mogelijk toch al van plan was om vandaag of morgen naar IKEA Amsterdam of Rotterdam te gaan? Mag ik dan vragen om daar voor mij 2 verpakkingen Hilja grijsgroen te scoren en deze op te sturen? Uiteraard vergoed ik de aanschaf- en verzendkosten en desgewenst stuur ik je als dank per omgaande post een overheerlijke Groninger koek (van Knol, de legendarische koekenbakker aan het Hoendiep).

Alvast heel hartelijk dank voor je reactie, met vriendelijke groet
Kor
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Ik moet morgen toch ergens wat eten onderweg. Dat zou de Ikea in Utrecht of Barendrecht kunnen zijn. Maar: als ik op de website kijk, is alleen in Amersfoort geen voorraad. Als ik kies voor ophalen, dan kan het gewoon in Groningen.

Laat maar even weten (is overigens wel met een slag om de arm, het kan altijd anders lopen).
 
  • Geweldig
Waarderingen: Kor

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Dat is echt Super Kees!
Maar ik krijg bij het vestigingenoverzicht voor dit artikel alleen voorraad in Amsterdam en Rotterdam te zien, kan het zijn dat jij bij een ander Hilja gordijn hebt gekeken? Mijn eega heeft haar zinnen gezet op de grijsgroene met nummer 504.250.15 .
Hoe het ook afloopt, in ieder geval hartelijk dank voor je aanbod.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Je hebt gelijk. Als ik doorklik, gaat het mis. Ik ga een poging voor je wagen. Lukt het morgen niet, dan misschien volgende week maandag. Ikea Barendrecht rij ik regelmatig langs. Wordt vervolgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

mvansoest

Actieve deelnemer
22 mrt 2020
64
59
29
Je zou eventueel als dat niet lukt mogen bestellen op mijn adres, stuur ik hem wel door?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Goedemorgen, ik ben nieuw op het forum. Ik woon in Spijkenisse net onder Rotterdam. Wil het niet dat ik vandaag naar de Ikea Barendrecht moet om iets op te halen. Via PB kunnen we wat afspreken als u nog niet bent geholpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
@mvansoest : Ja, die optie was hier thuis ook al besproken. Hartelijk dank voor je aanbod, het lijkt erop dat het niet meer nodig zal zijn. Ben net thuis en zie dat Superkees "missie geslaagd" meldt.

@Yozu : Welkom bij dit prachtige forum. Je ziet dat we elkaar hier graag een handje helpen en zo te zien pas je er goed bij. Leuke binnenkomer zo, dankjewel voor je aanbod. Zie net dat je het voorstelrondje ook al hebt gevonden, komt helemaal goed.

@The Boktor : ook hartelijk dank voor je aanbod. Als je dezelfde gordijnen wilt, dan niet te lang uitstellen. Volgens IKEA klantenservice gaan ze eruit en komen ze niet terug.
Leuk dat je vrouw dezelfde gordijnen mooi vindt als mijn vrouw; hopelijk heeft ze wel een knappere vent uitgezocht ;)
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Mooie samenwerking zo :cool:

Ikea komt kwa klantenservice/bestellen/afleveren echt uit het jaar kruik. Beetje arrogante houding als je het mij vraagt en ook onverstandig. Er zijn vele voorbeelden te noemen van grote merken welke ten onder zijn gegaan omdat ze niet mee gingen met de tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.