Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kom ze nog regelmatig tegen, wat is die rommel scherp…. Ik weet dat ik voortaan handschoenen aan moet trekken maar vergeet het wel eens … en dan maar pleisteren
Ik heb vele meters verkocht. Werkt prima. Of het met de huidige koperprijzen nog een gangbaar artikel is heb ik me twijfel over. Het grootste voordeel van dit product zit bij oude deuren en kozijnen. Als de kier erg verschilt in maat kom je met dit product wel weg.
Jaren geleden eens een 3puntsslot ingefreesd en met deze tochtstrippen de deur dichtgetrokken .
Toen had ik wel een probleem , maar uiteindelijk toch weer goedgekomen .
Jaren geleden eens een 3puntsslot ingefreesd en met deze tochtstrippen de deur dichtgetrokken .
Toen had ik wel een probleem , maar uiteindelijk toch weer goedgekomen .
De meerpuntsluitingen werden veel later pas populair in bestaande bouw. Je heb zo wie zo veel meer mogelijke problemen als je meerpuntsluitingen in oude deuren gaat plaatsen. Velen volgen met de frees de deur. Dan zit de meerpuntsluiting krom in de deur.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.