Wie kan iets analoogs aan een "Shooting Star" maken

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.632
693
Antwerpen
omdat ik £75 veel te veel vind voor zoiets, zoek ik iemand (op het forum) die iets gelijkaardigs aan de Shooting Star zou kunnen maken voor een fractie vd prijs (de helft?). Een poging om zoiets in hout te maken was geen succes (te licht). Het is een soort handvat voor een handschaaf op een shooting board.
download (2).jpg
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
961
306
Rosmalen
Net wel een aantal 3d modelletjes van dovetail markers gemaakt om te printen op de 3d printer, maar ik ga ook eens even zo'n greepje doen, mijn knokkels zullen mij dankbaar zijn.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
961
306
Rosmalen
Nog niet, want er moet nog gemodelleerd gaan worden, was aan het broeden op hoe zo'n greepje eruit zou moeten komen te zien. Om niet te hard te moeten knijpen, en te voorkomen dat je alsnog met je knokkels tegen de kikker schiet moet daar m.i. iets van een rand aan zitten. En hij moet er niet af schieten, en met alleen een paar klemschroefjes is dat een beetje flimsy, denk ik, misschien klein gaatje boren in de zijkant en daar een schroefje doorheen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.