Wie kan er werken met Sketchup?

Marloes40

Nieuw lid
21 feb 2025
4
0
Noord Brabant
Ik zoek iemand die mij kan helpen met het programma Sketchup en mijn bestaande werk tekeningen wat meer kan aankleden en vormgeven. Uiteraard tegen betaling.
Iemand een idee waar zo iemand te vinden is?

Hunto

Post veel
21 jan 2014
887
67
Drenthe
Ik heb veel met SketchUp gewerkt. Wat wil je weten, want veel is ook op YT terug te vinden. Of is het de bedoeling dat iemand anders de tekeningen voor je maakt?

Marloes40

Nieuw lid
21 feb 2025
4
0
Noord Brabant
Waarschijnlijk niet relevant maar met Solidworks kan ik je wel helpen.
Erg aardig dat je zo snel reageert. Nu staan de plannen in Sketchup en daar is iedereen tevreden over. Ik heb zelf geen ervaring met Solidworks. En ik heb ook geen idee of de plannen in Sketchup makkelijk om te zetten zijn in Solidworks?

Marloes40

Nieuw lid
21 feb 2025
4
0
Noord Brabant
Ik heb veel met SketchUp gewerkt. Wat wil je weten, want veel is ook op YT terug te vinden. Of is het de bedoeling dat iemand anders de tekeningen voor je maakt?
Ik heb de plannen nu in Sketchup staan (via via), maar wil het iets verbeteren (soort van 2.0) versie en zoek iemand die dit (tegen betaling) voor mij wil maken.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.