geen prijs , ik vroeg een creatief iets , en hij staat in Loosbroekelementen die klassiek ontbreken: prijs of bieden vanaf + plaats van afhalen
we zijn een stap verdergeen prijs , ik vroeg een creatief iets , en hij staat in Loosbroek
Deffinieer "creatief iets"geen prijs , ik vroeg een creatief iets , en hij staat in Loosbroek
als 'creatief iets' geen herformulering van 'tip' is, dan geef ik het 'woord' aan @jefmen, die de laatste versie van het reglement van het marktplein gepubliceerd heeftDeffinieer "creatief iets"
en daarom dient het creatief te zijn !als 'creatief iets' geen herformulering van 'tip' is, dan geef ik het 'woord' aan @jefmen, die de laatste versie van het reglement van het marktplein gepubliceerd heeft
Hij staat sinds vanmiddag op het St Lucas in Boxtel .......... als betaling krijg ik 30 leerlingen op bezoek !Is hij nog steeds beschikbaar? Ziet er best wel leuk uit, en zou waarschijnlijk erg leuk staan op mn studentenkamertje
ja , dat hebben ze , en het geeft meteen een goede inzet naar een nieuwe generatie circulaire meubelmakers , want daar zijn er veel te weinig van !Leuk! Ik ken die opleiding een beetje en ben er zeker van dat ze genoten hebben van je verhaal rondom dit kastje!
het wordt eens tijd dat sommigen hier en keer stoppen met reageren om het reageren, dat maakt het forum een stuk leuker@jaap
Kunt u ingrijpen? Het gaat hier voorzichtig de verkeerde kant op~!