Whittling clubs

machi

Actieve deelnemer
5 feb 2023
29
1
Bredene België
Hallo iedereen,
Heeft er iemand weet van Whittling clubs in Vlaanderen.
Of zijn cursussen waar je de basis van het houtsnijden kunt leren?
Ik woon in Bredene West Vlaanderen.
Bedankt voor de reacties.
Marc
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Indien ik op Google " houtsnijden club " in geef komen er een aantal mogelijkheden naar boven.
Er zijn verenigingen ( clubs) , de Vlaamse gilde van houtsnijders.... enz

Er zijn ook ambitieuze opleidingen die georganiseerd worden door de Vlaamse overheid , bijvoorbeeld in het Deeltijds Onderwijs. Let wel , dat is avond- of zaterdagonderwijs. Onderwijs dus, geen vrijblijvende club.

Groeten,
Ornament
 

maricolino

Actieve deelnemer
21 aug 2019
36
13
Brugge
Hallo, het lepelhuis in Brugge is mss iets voor jou, ik ken Harald, toffe mens en goede lesgever, zeker de moeite om eens te informeren.
 

machi

Actieve deelnemer
5 feb 2023
29
1
Bredene België
Indien ik op Google " houtsnijden club " in geef komen er een aantal mogelijkheden naar boven.
Er zijn verenigingen ( clubs) , de Vlaamse gilde van houtsnijders.... enz

Er zijn ook ambitieuze opleidingen die georganiseerd worden door de Vlaamse overheid , bijvoorbeeld in het Deeltijds Onderwijs. Let wel , dat is avond- of zaterdagonderwijs. Onderwijs dus, geen vrijblijvende club.

Groeten,
Ornament
Dat is idd zo ornament. Helaas allemaal beeldhouwen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes
 

machi

Actieve deelnemer
5 feb 2023
29
1
Bredene België
Hallo, het lepelhuis in Brugge is mss iets voor jou, ik ken Harald, toffe mens en goede lesgever, zeker de moeite om eens te informeren.
Ben ik van plan. Ik plan vader zoon activiteit daar.....lepelsnijden. En mss ook er een mes gaan maken. Wat heb jij daar gevolgd?
Bedankt voor de reactie.
Groetjes


Bedankt voor de reactie
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.