Werkplaats starten in ede of omstreken

Menno58

Nieuw lid
4 dec 2015
20
0
Ede
Hallo,

Ik heb erg veel last van een buurvrouw die het mij onmogelijk maakt om te werken in mijn garage werkplaats.
Deze is te klein en ik zou graag een ruimte huren met één of twee houtbewerkers in de gemeente ede of nabijheid.

Mijn idee is een goed beveiligde ruimte die groot genoeg is om mijn apparaten te kunnen stallen en gebruiken samen met een enkele andere houtbewerken. Door de kosten te delen en eventueel samen uitdagingen aan gaan, is het werken met hout aan klussen nóg leuker en kan ik mijn apparaten normaal gebruiken zonder ze steeds van de muur te halen, uit te klappen, aan de afzuig en aan te sluiten aan de stroom, in te stellen en …. Eindelijk ermee te kunnen werken.

Ik ben benieuwd of er iemand is die dit met mij zou willen doen en samen een (betaalbare) ruimte te kunnen zoeken en betrekken?

Groet, Menno Dekhuyzen ede
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.133
1.947
Klein-Brabant, Vlaanderen
Omhoog schoppen?
Hoe doe je dat? Door er op te reageren of het aan te passen?
jij zelf hebt het net omhoog geschopt
je hebt wel 5 maanden gewacht om mijn tip toe te passen
ik denk dat aanpassen meer dan een dag later niet meer lukt
dus blijft er enkel op je eigen draadje reageren over
wie slechts sporadisch komt kijken & op 'wat is er nieuw' klikt, kijkt enkel naar de meeste recente, en waadt niet door maanden berichten
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.