Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Moet het echt lak zijn? Osmo hardwax is voedselveilig, zelfs voor speelgoed. Maar een boekenrek ga je niet in je waffel steken me dunkt. En wanneer uitgehard is het meeste spul sowieso veilig denk ik.
Voedsel veilig is meer dan dat. Je moet er bijvoorbeeld een boterham gedurende x minuten op laten liggen zonder dat er ongewenste stoffen uit het oppervlak van de plank in de boterham trekken. Je moet aan een hele reeks eisen voldoen voor je het vork&glas symbool op je product kunt "stempelen".
EDIT: er zijn de nodige spijlen van boxen doorgeknaagd als de eerste tandjes komen.
Ik zou voor een boekenrek voor een peuter niet moeilijk doen. Een kind legt zijn boterham net zo goed op de vensterbank (of knaagt aan diezelfde vensterbak), die met doodnormale verf is geverfd.
Het geheel moet wit worden, vandaar ook de houtkeuze. Ik heb dit keer blijkbaar nipt genoeg met een klein potje Rust-Oleum Little stars, dus in dit geval gaat het dat gewoon worden. Maar voor een volgende gelegenheid ga ik vooral terugdenken aan @Paul90 zijn insteek Toch zeker als het geen tafeltje of speelgoed betreft.. Bedankt voor het meedenken allemaal
Ik zou voor een boekenrek voor een peuter niet moeilijk doen. Een kind legt zijn boterham net zo goed op de vensterbank (of knaagt aan diezelfde vensterbak), die met doodnormale verf is geverfd.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.