Gisteren ook de PARKSIDE PERFORMANCE PPWD 30 B2. opgehaald bij de duitse Lidl voor 199 euro. en was al een tijd op zoek naar een stofzuiger, reviews zijn positief.
In Nederland 269 euro 70 euro duurder alleen online te bestellen., maar wat is niet duur in Nederland.
Moet zeggen een top stofzuiger voor dat geld 5 jaar gararantie en lidl kennende doen ze niet moeilijk over de garantie.
De Bluetooth is nog een dingegetje via de app, parkside heeft het in de accu zitten, niet mijn voorkeur dan de Bluetooth funcktie op de machine, zoals bij Makita, maar kan niet communiseren met de parkside stofzuiger.
De handiger draadloze zender op de slang maakt het veel goed om de stofzuiger aan en uit te schakelen.
Ga me verder orienteren door een Cyclone box zoals de variant van festool., nu nog een geschikte frame voor op de stofzuiger door er een systainer of de M- Box van makita er op te plaatsen meer richting het DIY, zoals de 3D print.
De verschillen kan ik niet vinden tussen de A1 B1 en de B2 volgens mij is alleen de stofzak verandert van de A1 een papieren versie?
De stofzak is vrij groot , mijn inziens wat aan de te grote kant, de zwenkwieltjes met rem doen niets, Materiaal hard plastik en niet op de plek blijft staan, een DIY verbetering.
Algemeen het ziet er goed uit voor dat geld zuigd goed en ook nog een klass H de stofzuiger zakken kosten niet veel zoals ook de filter wat verkrijgbaar is op de aftermarkt.
Voor een stofzuiger voor dit geld zeker een aanrader, langdurigheid is afwachten, met 5 jaar garantie niet verkeerd.